Blogs

De kracht van rebranding is de kracht van herkend en begrepen worden
Rebranding is in de marketing- en reclamewereld doodgewoon, maar binnen het onderwijs geen gemeengoed. Naast merken en bedrijven evolueren ook onderwijsorganisaties en scholenkoepels binnen een bepaalde tijd. Daarom kunnen zij niet achterblijven. Als organisatie moet je je blijven ontwikkelen, omdat de wereld om jouw organisatie heen dat ook doet.

Een sterke contentstrategie voor LinkedIn creëer je zo
Met ruim 5,5 miljoen gebruikers in Nederland biedt LinkedIn dé kans om je als school online te profileren. Het effectief inzetten van LinkedIn kan echter een uitdaging zijn. Zeker omdat het een taak is die vaak nog bovenop een al uit-de-voegen-barstend takenpakket komt. Dankzij deze tips lukt het deze keer wél om van LinkedIn een succes te maken.

Organisatietalent bij Huis Communicatie
Het organisatietalent van Irene Boer komt goed van pas bij Huis Communicatie. Naast haar werk als communicatieadviseur buigt ze zich over alle interne communicatie: het stroomlijnen van onze bedrijfsprocessen, efficiënt indelen van de Teams-omgeving en de onboarding van nieuwe communicatieadviseurs. Ook bracht ze onze marketing naar een hoger plan. Last but not least is Irene de creatieve motor achter onze personeelsuitjes en etentjes. Daar kan ze veel in kwijt van haar ietwat uit de hand gelopen hobby: het organiseren van babyshowers.
.png?1741255352=)
NLdoet: kantoor gesloten
Goed om te weten: op vrijdag 14 maart sluiten wij de deuren. Niet omdat we allemaal een dag vrij nemen, maar omdat we graag de handen uit de mouwen steken voor het jaarlijkse NLdoet. Maandag 17 maart staan we weer voor jullie klaar. Heb je ons met spoed nodig? Ons antwoordapparaat vertelt welk 06-nummer je kunt bellen.

Kleurrijke infographic nodigt uit tot lezen
Zorgen dat een jaarverslag écht gelezen wordt? Het lijkt misschien onmogelijk, maar dat is het niet. Ons advies: maak een publieksversie. Dit is een verkorte, aantrekkelijke én toegankelijke versie die in één oogopslag antwoord geeft op de vraag wie jullie als organisatie zijn, hoe de organisatie ervoor staat en welke doelen jullie in het afgelopen jaar hebben nagestreefd én behaald. Bekijk enkele voorbeelden van klanten die voorgingen én lees hoe het proces van het maken van een infographic bij Huis Communicatie globaal verloopt.