Succes is één van de kernwaarden van Huis Communicatie. Succes maakt blij, het geeft energie. Vorig jaar was voor ons bureau succesvol en ook komend jaar ziet het er rooskleurig uit. Ons succes maakt me trots en dankbaar. De kernwaarde ‘succes’ heb ik – net als onze andere kernwaarden - met veel zorg uitgekozen. Hier zit een gedachte achter die ik graag met jullie deel. In de laatste alinea geef ik je een advies voor in het nieuwe jaar waar zowel jij als je collega’s profijt van zullen hebben.
Ieder jaar vinden nieuwe klanten hun weg naar ons bureau. Ik voel me bevoorrecht dat we bij Huis Communicatie zoveel besturen, scholen en samenwerkingsverbanden mogen ondersteunen bij hun communicatie. De hoge klanttevredenheidscijfers die we na afloop krijgen én de mate waarin klanten weer naar ons terugkomen laten ons succes zien.
De gedachte achter onze kernwaarde ‘succes’ is dat als wij succes hebben, onze scholen en besturen dat ook hebben. Onze missie Goed onderwijs voor iedere leerling is daar ook op gebaseerd. Een niet zo voor de hand liggende missie voor een communicatie- en marketingbureau, maar wel één die de passie uittekent die al onze adviseurs hebben voor het onderwijs. Het is – net als bij iedereen die in het onderwijs werkt - de leerling waar we ons stinkende best voor doen.
Vier je successen
Successen vieren we bij Huis Communicatie en we brengen ze altijd onder de aandacht, het hoort voor mij bij aantrekkelijk werkgeverschap. Succes als we de communicatie bij een besturenfusie in Brabant begeleiden. Of een ledenbijeenkomst voor de VvOB organiseren. Of als we een nieuw onderwijsconcept mogen presenteren tot en met de open dag, zoals bij het Stanislas College. Er gebeurt zo veel moois in het onderwijs. Toch zie ik vaak te veel bescheidenheid: er wordt succes en een goed resultaat behaald, we vinden het normaal en gaan weer door.
Succes vieren zorgt voor werkplezier: The more you praise and celebrate your life, the more there is to celebrate (Oprah Winfrey). Door de aandacht te richten op successen en positieve prestaties haal je veel meer plezier uit je eigen werk en uit het werk van je medewerkers en collega’s. Dat is trouwens nog een reden waarom ‘succes’ onze kernwaarde is: het motiveert. Succes smaakt naar meer en wil je herhalen en evenaren. Het draagt bij aan persoonlijke groei en teambuilding. Bovendien is het vieren van successen de basis voor nieuwe successen.
Mijn tip voor een goed voornemen in 2022: vier iedere dag jouw en andermans successen. Dat is verrassend eenvoudig: geef iemand iedere dag een compliment. Het geven en ontvangen van complimenten straalt positiviteit uit en het heeft op iedereen een stimulerende werking, ook op degene die het compliment geeft. Wie wil er nou niet in het zonnetje gezet worden? Laten we daarmee beginnen in deze donkere januarimaand.
Succes is een mooie kernwaarde voor 2022
Succes is één van de kernwaarden van Huis Communicatie. Succes maakt blij, het geeft energie. Vorig jaar was voor ons bureau succesvol en ook komend jaar ziet het er rooskleurig uit. Ons succes maakt me trots en dankbaar. De kernwaarde ‘succes’ heb ik – net als onze andere kernwaarden - met veel zorg uitgekozen. Hier zit een gedachte achter die ik graag met jullie deel. In de laatste alinea geef ik je een advies voor in het nieuwe jaar waar zowel jij als je collega’s profijt van zullen hebben.
Ieder jaar vinden nieuwe klanten hun weg naar ons bureau. Ik voel me bevoorrecht dat we bij Huis Communicatie zoveel besturen, scholen en samenwerkingsverbanden mogen ondersteunen bij hun communicatie. De hoge klanttevredenheidscijfers die we na afloop krijgen én de mate waarin klanten weer naar ons terugkomen laten ons succes zien.
De gedachte achter onze kernwaarde ‘succes’ is dat als wij succes hebben, onze scholen en besturen dat ook hebben. Onze missie Goed onderwijs voor iedere leerling is daar ook op gebaseerd. Een niet zo voor de hand liggende missie voor een communicatie- en marketingbureau, maar wel één die de passie uittekent die al onze adviseurs hebben voor het onderwijs. Het is – net als bij iedereen die in het onderwijs werkt - de leerling waar we ons stinkende best voor doen.
Vier je successen
Successen vieren we bij Huis Communicatie en we brengen ze altijd onder de aandacht, het hoort voor mij bij aantrekkelijk werkgeverschap. Succes als we de communicatie bij een besturenfusie in Brabant begeleiden. Of een ledenbijeenkomst voor de VvOB organiseren. Of als we een nieuw onderwijsconcept mogen presenteren tot en met de open dag, zoals bij het Stanislas College. Er gebeurt zo veel moois in het onderwijs. Toch zie ik vaak te veel bescheidenheid: er wordt succes en een goed resultaat behaald, we vinden het normaal en gaan weer door.
Succes vieren zorgt voor werkplezier: The more you praise and celebrate your life, the more there is to celebrate (Oprah Winfrey). Door de aandacht te richten op successen en positieve prestaties haal je veel meer plezier uit je eigen werk en uit het werk van je medewerkers en collega’s. Dat is trouwens nog een reden waarom ‘succes’ onze kernwaarde is: het motiveert. Succes smaakt naar meer en wil je herhalen en evenaren. Het draagt bij aan persoonlijke groei en teambuilding. Bovendien is het vieren van successen de basis voor nieuwe successen.
Mijn tip voor een goed voornemen in 2022: vier iedere dag jouw en andermans successen. Dat is verrassend eenvoudig: geef iemand iedere dag een compliment. Het geven en ontvangen van complimenten straalt positiviteit uit en het heeft op iedereen een stimulerende werking, ook op degene die het compliment geeft. Wie wil er nou niet in het zonnetje gezet worden? Laten we daarmee beginnen in deze donkere januarimaand.
Neem contact met ons op